مراكز خريد آنتاليا

۱۸ بازديد

مركز خريد تراسيتي :

 

_خريد_2.jpg

اين مركز خريد در منطقه لارا آنتاليا قرار دارد و بيش از چهار سال است كه در زمينه  پوشاك ترك و بهترين پوشاك مارك فعاليت دارد.همين موضوع اين مركز خريد را به  جاذبه هاي توريسيتي تبديل كرده است .اين مركز خريد با ۱۵۰ فروشگاه لوكس و ۳۰ رستوران مدرن  جزء بزرگترين مراكز خريد آنتاليا محسوب مي شود.تمامي نمايندگي هاي مارك دنيا در اين مركز خريد شعبه هايي دارند.

_خريد_4.jpg

در طبقه هم كف اين مركز خريد رستوران ها و كافي شاپ هايي با شيك ترين دكوراسيون ها وجود دارد كه شما ميتوانيد بهترين لحظات خود را در آنجا بگذرانيد.

تراسيتي فقط يك مركز خريد نيست بلكه بزرگترين سينماي آنتاليا در آنجا قراردارد.شما با مراجعه به طبقه A9  در اين مركز خريد ميتوانيد از اين سينما ديدن كنيد

 

_خريد.jpg

 

 

مركز خريد اوزديلك آنتاليا

مركز خريد اوزديلك آنتاليا يكي از بهترين مراكز خريد اين شهر مي باشد . گردشگران تور آنتاليا مي توانند علاوه بر خريد از ديگر امكانات اين مركز نيز استفاده كنند . از امكانات اين مركز خريد مي توان به : سالن نمايش فيلم ، زمين بازي براي كودكان ، زمين بولينگ ، كافي شاپ ، رستوران و ... اشاره كرد .غذاهاي رستوران هاي مركز خريد اوزديلك از بهترين غذاهاي تركي مي باشد و همچنين در اين رستوران ها غذاهاي بين المللي نيز سرو مي شود . مراكز خريد اوزديلك از مراكز خريد زنجيره اي مي باشد . ارائه خدمات خوب به مشتريان و كيفيت خوب اجناس باعث شده تا خريداران از اين مركز راضي خريد كنند.

_خريد_اوزديلك_آنتاليا_2.jpg

 

 

مركزخريد ام ام مايگروس آنتاليا

مركزخريد ام ام مايگروس آنتاليا :

اين مركز خريد در ساحل كنيالتي آنتاليا واقع شده است و يكي از فروشگاههاي زنجيره اي سوييسي است و داراي كافه ،سينما،رستوران و فروشگاههاي بزرگ است كه تمان نياز هاي شما را بر آورده ميكند.

_ام_ام_مايگروس_آنتاليا.jpg

مركز خريد ديپو آنتاليا

مركز خريد ديپو آنتاليادر قسمت شرق آنتاليا واقع شده است كه فضايي شاد و دوستانه دارد  و برخي از مارك هاي معروف دنيا و همچنين مارك هاي  مطرح تركيه كه به خوبي در سراسرتركيه شناخته شده اند در ديپو شعبه دارند.اين مركز خريد بزرگ شامل پانزده رستوران و هشتاد مغازه استو داراي پيست اسكي و پارك بازي و كارتينگ مي باشد شايد نسبت به مراكز خريد ديگر آنتاليا ارزانتر باشد البته اين مورد كمي سليقه اي مي باشد  در طبقه همكف اين مركز خريد نمايندگي مك دونالد و كينگ برگر وجود دارد . ۵ سالن سينما و آرايشگاه نيز در طبقه دوم اين مركز خريد وجود دارد اين مركز خريد به فرودگاه آنتاليا نزديك است اين مركز خريد تعدادي شاتل آماده در مراكز مختلف شهر دارد كه در ساعت هاي مشخص وظيفه رفت و برگشت مهمانان به صورت رايگان به ديپو را بر عهده دارند .باتور آنتاليا مي توانيد از خريد در ديپو آنتاليا لذت ببريد.

 

-خريد-ديپو-آنتاليا1.jpg

-خريد-ديپو-آنتاليا.jpg

-خريد-ديپو-آنتاليا4.jpg

 

مر كز خريد شي مال آنتاليا

مر كز خريد شي مال آنتاليا در سال 2008 در زميني به وسعت 10000 متر مربع افتتاح شده است.اين مركز خريد از چندين بازار تشكيل شده و از بهترين بازارهاي آنتاليا تركيه است.مركز خريد شي مال كناره زيبا لارا را به 4  قسمت تقسيم نموده و به روز ترين اجناس مارك را در دل خود جاي داده است.مركز خريد شي مال داراي امكانات رفاهي تفريحي نظير رستوران، سينا و تئاتر، پارك كودكان، سالن ورزش و كافه را در اختيار مسافران تور آنتاليا قرار داده تا بهترين خريد را داشته باشند.مركز خريد شي مال يكي از بهترين مراكز خريد منطقه لارا آنتاليا تركيه است.

آدرس: Fener Mah.,Tekelioğlu Cad. No:3,Fener/Antalya

مطالب مرتبط:

  تور آنتاليا تابستان 96

تور آنتاليا تير 96  

تور آنتاليا مرداد 96   

تور آنتاليا شهريور 96  

  تور آنتاليا پاييز 96

  تور آنتاليا مهر 96 

تور آنتاليا آبان 96  

تور آنتاليا آذر 96 

تور آنتاليا زمستان 96

تور آنتاليا دي 96

تور آنتاليا بهمن 96

تور آنتاليا اسفند 96

تور آنتاليا نوروز 97  

تور آنتاليا از شيراز

تور آنتاليا از اصفهان

تور آنتاليا از مشهد

تور آنتاليا از كرمانشاه

تور آنتاليا از تبريز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.