اخبار كيش

تور آنتاليا

اخبار كيش

۳ بازديد

برگزاري بيستمين جشنواره تابستاني با شعار به گستره ايران

 

محمد محب خدايي در كيش تجليل از نوروز بانان بي نوروز گفت: در ادامه راه رو به رشد توريسم كيش، جشنواره بيستم با شعار به گستره ايران برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، در جزيره كيش تجليل از نوروز بانان بي نوروز كيش كه با حضور مديرعامل، معاونان و مديران سازمان آزادگاه كيش، امام جمعه كيش و اهل سنت، روساي جوامع و اصناف و جمعي از فعالان عرصه گردشگري جزيره كيش برگزار شد محمد محب خدايي، دستيار توريسم سازمان آزادگاه كيش نيز به ارائه عملكرد اين دسته در ايام نوروز پرداخت و گفت: شرايط موجود در كيش و بالا رفتن ميزان مطلوبيت و كيفيت ارائه خدمات در كيش سبب شده كه امروز كيش پايلوت گردشگري كشور ناميده شود به همين خاطر نيز هر ساله گواه رشد اغلب در اين عرصه هستيم.

وي با اشاره به رشد مسافران در نوروز 96 گفت: با توجه به اينكه در روزها نوروز شرايط جوي و آب و هواي طاقت مساعد سبب شد كه در دسته سفرهاي دريايي گواه تفريق نسبت به سال قبل باشيم ولي روي همرفته كيش سال جاري رشد فزاينده اي را در پذيرش رهسپار تجربه كرد به نحوي كه ما در يك روز ركورد 9 هزار نفر ورودي از راه هوايي را به كيش داشتيم.

 

شهر بازي بزرگ كيش در غرب جزيره كيش

 

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان آزادگاه كيش، در كيش تجليل از نوروز بانان بي نوروز كناره زيبا كيش كه با حضور مدير عامل، معاونان و مديران سازمان آزادگاه كيش، امام جمعه ( كيش، اهل سنت)، مديران جامعه و اصناف و جمعي از فعالان عرصه توريسم جزيره برگزار شد. علي اصغر مونسان مشتري مداري را عامل موثري در رشد فزاينده گردشگري به كناره كيش ناميد و فرمودند از تمامي فعالان تقسيم هاي گوناگون توريسم جاي سپاسگزاري دارد زيرا امروز با مشتري مداري و ارائه آن در بهترين سطح توانسته ايم باعث شادي گردشگران تور كيش بشويم.

وي افزود: امروز بهترين و كوتاهترين راه براي برپايي مشاغل در كشور بحث گردشگري است چرا كه افزايش سرمايه گذاري امكان توليد كار بيشتري را فراهم مي كند كه اين امذ هم براي ما و هم براي كل جهان حائز اهميت است.

مدير عامل سازمان آزادگاه كيش تصريح كرد:بطور يقين كشور ما داراي ويژگي هاي عالي در عرصه گردشگري است ضمن اينكه رشد توريسم نيز اثرات فرهنگي فوقاني براي ايران به دنبال دارد و مي تواند از فرهنگ ملي ما صيانت كند و راهبند هجوم فرهنگي شود.

 

نخستين سميتئاتر مديريت حرفه اي خدمات هتلداري كشور

 

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، اولين سميتئاتر مديريت چيره دست خدمات هتلداري با مشاركت معاونت توريستي سازمان منطقه آزاد كيش و بنياد-نهاد-سازمان علوم فنون با حضور اساتيد مطرح در حوزه توريسم و نمايش تئاتر مرتبط بدست هنرمندان و بازيگران ماهر در تاريخ 96/3/3در مركز همايش هاي بين المللي خليج فارس برگزار شد.

بر اساس اين گزارش، در شروع اين سميتئاتر دكتر تهراني، سرپرست موسسه علوم و فنون كيش ضمن سپاسگزاري از مسئولان سازمان آزادگاه كيش در راستاي برگزاري اين برنامه گفت: ديد ما براي برگزاري اين سميتئاتر كاملا آموزشي بود لذا سعي داريم كه با استفاده از صحنه تئاتر به سمت آموزش گام برداريم در واقع ما تلاش مي كنيم كه با به نمايش گذاشتن تقسيم مهمي از مشكلاتي كه حاصل تحقيقات ما در موسسه علوم و فنون كيش و شركت پديده تبار است به رفع كاستي ها اين پهنه بپردازيم.

 

بهره برداري آزمايشي اولين آبنماي موزيكال دريايي كشور در كيش

 

به گزارش خبرگزاري برنا در هرمزگان، اين آبنماي موزيكال كه مراحل ساخت آن از سال 93 در گردآور تفريحي و توريسم آواي خليج فارس نخست شد.

نخستين و بزرگترين آبنماي موزيكال دريايي در مملكت است كه در آستانه فرا رسيدن سنه نو دوشنبه 23 اسفند با حضور دكتر مونسان و جمعي از مسئولان به طور آزمايشي سهم برداري شد.

بر اساس اين خبر مجموعه آواي خليج فارس با حضور دكتر روحاني رييس جمهور در نوروز 96 به طور رسمي  گشايش مي شود.

منحصر بفرد ترين ويژگي اين آبنما كه  بزرگترين آبنماي موزيكال دريايي در مملكت محسوب مي شود استفاده از آب شور دريا است كه به عنوان يك برتري ارزشمند در جهت حفظ پيرامون زيست دريايي اهميت فراواني دارد.

آبنماي موزيكال آواي كنداب فارس كناره زيبا كيش با قابليت هاي ديگري مشابه ليزر شو، ويدئو پروجكشن، پرده هاي آبي، افكت آتش و رباتهاي مترقي  از ديگر آبنماهايي كه تا كنون در ناحيه خاورميانه و كشورهاي حاشيه خليج فارس ساخته شده مترقي تر و كامل تر است.

 

رقابت هاي بين المللي اسكواش جام خليج فارس با قهرماني اسكواش باز پاكستاني در جزيره كيش خاتمه يافت.

 

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، در ديدار پاياني رقابت هاي اسكواش جام خليج فارس كه بين هنري لئونگ از هنگ كنگ و طيب اسلم پاكستاني برگزار شد، اسكواش باز پاكستاني، با نتيجه 3 بر 2 در مقابل حريف خود به برتري دست يافت و قهرمان اين دوره از رقابت ها شد. 

سجاد زارعيان تنها نماينده ايران نيز در مقابل طيب اسلم از پاكستان بازي را با نتيجه‌ سه بر يك واگذار كرد و به مدال برنز دست يافت. 
رقابت‌هاي بين‌المللي جايزه پنج هزار دلاري اسكواش (جام خليج فارس) كه از 29 ارديبهشت ماه به ميزباني كيش برگزار شده بود جمعه 1 ارديبهشت ماه با معرفي برترين ها به كار خود پايان داد. در اين دوره از رقابت ها اسكواش باز از كشورهاي ايران، پاكستان، هنگ كنگ و عراق شركت داشتند. در پايان اين رقابت ها با اهدا مدال و لوح از ورزشكاران تقدير شد. وزير جهان يوسف زيي سر داور، مهدي مختاري، پوريا عيسي پور، قائنيان و خوبياري كادر داوري و محسن غلام نژاد جاويد نظارت اين رقابت را بر عهده داشتند. 

ارتقاء سطح خدمات گردشگري در جزيره كيش با بكار گيري كشتي كروز

 

كشتي كروز يك كشتي اقيانوس پيما با قابليت سفر ايمن در هر شرايط آب و هوايي است كه با سرعت 26 نات دريايي در ساعت يكي از تند ترين كشتي هاي مسافربري است. سفرهاي دريايي در مسير كيش به قشم، بندرعباس و لنگه از جمله برنامه هايي است كه براي اين كشتي كروز در نظر گرفته شده است.طول اين كشتي كه هفته نخست فروردين وارد بندرگاه جزيره كيش مي شود 176 متر و با 152 كابين و 404 تخت اقامتي امكان پذيرايي بيش از 500 مسافر را دارد.اين كشتي داراي امكاناتي نظير 3500 متر مربع فضاي رستوراني، 2 سالن سينما، اتاق مطالعه، كتابخانه، اتاق بازي كودكان و سالن برگزاري همايش ها و مراسم جشن در اختيار گردشگران تور كيش قرار ميدهد.

 

فرودگاه كيش آماده استقبال از ميهمانان نوروزي

 

فرودگاه بين المللي جزيره كيش در يازده ماه گذشته سنه 1395 شاهد افزايش پرواز و مسافر بوده است. تعداد اعزام و پذيرش مسافر پروازهاي داخلي اين فرودگاه 2،617،956 نفر و تعداد پرواز داخلي 20،546 نشست و برخاست در يازده ماه گذشته سال 1395 بوده كه در مقايسه با مدت مشابه در سال 1394 با 7 درصد رشد در بخش پروازهاي داخلي و 15 درصد رشد در بخش مسافران داخلي همراه بوده است. مهندس عزت‌اله محمدي در خصوص تمهيدات انديشيده شده براي نوروز امسال عنوان كرد: در نوروز امسال تلاش ميكنيم علاوه بر تكريم گردشگران و مسافران، تسهيلات ترمينالي را افزايش داده و برنامه‌ريزي مناسبي براي ميزباني از گردشگران نوروزي تدوين كنيم.

جدا سازي بندر صيادي از بندر مسافري در چارك با هدف ارائه خدمات مطلوب به گردشگران كيش

 در پي بهبود وضعيت بندر چارك به عنوان يكي از بنادر ورودي جزيره كيش و با توجه به ورود حجم زيادي از مسافران  نوروزي از مسير دريايي و از بندر چارك توسعه امكانات اين بندر با تاكيد مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش در دستور كار پيمان گرفته است.به همين منظور اسماعيل موسوي مدير عامل شركت بنادر و فرودگاههاي منطقه آزاد كيش و امير رستگار رييس بنادر كيش با حضور در بندر چارك در جلسه ي مشترك با  محمود صابري مديريت بنادر غرب هرمزگان درباره متمايز سازي بندر مسافري و ماهيگيري چارك بحث و گفت و گو كردند.

اتاق هاي فوق لوكس هتل بزرگ داريوش كيش آماده شد

 در راستاي ارتقاء سطح مكان هاي اقامتي جزيره كيش ، هتل بزرگ داريوش به عنوان يكي از متفاوت ترين هتل هاي كشور ، اتاق هاي فوق لوكس خود را آماده بهره برداري نمود. اتاق هاي مذكور كه با مدرن ترين تجهيزات روز هتل داري دنيا فرنيش گرديده ، يكي از لوكس ترين اتاق هاي هتلي كشور به حساب آمده و از بهمن ماه سال جاري جهت مسافران جزيره زيباي كيش، آماده بهره برداري گرديده است. آسايش ، آرامش و خاطره ايي بي نظير هميشه از شعار هاي اصلي هتل بزرگ داريوش كيش بوده و اضافه شدن اتاق ها مذكور بر جذابيت هاي اين هتل رويايي افزوده است كه مسافران تور كيش نوروز 96 با انتخاب اين هتل سفر خوشي را سپري مي كنند.

مطالب مرتبط:

 تور كيش خرداد 96    

تور كيش تابستان 96 

تور كيش تير 96 

تور كيش مرداد 96 

تور كيش شهريور 96

تور كيش از شيراز

تور كيش از اصفهان

تور كيش از تبريز

تور كيش از مشهد

 

تور كيش از كرمانشاه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.