رستوران هاي دبي

تور آنتاليا

رستوران هاي دبي

۱۱ بازديد

رستوران نوبو دبي

رستوران نوبو دبي يكي از بهترين رستوران هاي دبي كه توسط سرآشپز مشهور جهان نابو ماتسوهيسا انواع غذاهاي ژاپني با تركيبي از غذاهاي عربي در يك فضاي معاصر كه تركيبي از سنتي و مدرن ژاپني طراحي شده است. رستوران نوبو در هتل آتلانتيس قرار دارد و براي ايجاد يك تجربه مجزا از عربستان است. غذاهاي دريايي ناتتد ماهي سياه با سس ميسو به همراه فلفل براي شما مسافران تور دبي سرو مي كنند. تركيب غذاهاي نوبو و همچنين شگفتي تازه اي، منو با يك نوار سوشي تزيين شده است. رستوران نوبو دبي اولين شنبه هرماه كلاس هاي آشپزي برگزار مي كنند.

 

رزرو رستوران HUKAMA دبي

 

رستوران HUKAMA دبي نماد احترام به كشور چين است. اين رستوران از كوكتل چاي تا موسيقي لانگ آسيايي را ارائه مي‌كند، اتاق غذاخوري كاملا براساس سبك چيني طراحي شده و غذا نيز به‌سبك معاصر چيني و در سبك‌هاي مختلف سنتي از ملل چين ارائه مي‌شود. تراسي در فضاي باز اين رستوران قرار دارد كه براي غذاخوري در هواي آزاد تعبيه شده و منظره‌اي حيرت انگيز از برج خليفه ارائه مي‌كند.اين رستوران چيني معاصر جديد يكي از بهترين نمايش تراس در شهرستان برج دبي است. آشپز هيو چونگ سرخدار مي طبخ انواع غذاهاي خوشمزه را به شما عزيزان تور دبي ارائه مي دهد. طراحي هاي چوبي و موسيقي خلق و خوي آرام بخش در داخل رستوران است. كيك شلغم بخار پز مقدمه خوشمزه براي ارائه ويترين سرآشپز ارائه شده است. شانگهاي به سبك ماهي تن عسل لعاب "قديمي از مد افتاده" برش هاي ارائه شده از ماهي هاي نادر ماهرانه پخته شده با دانه هاي كنجد و برگ سالاد ترد وجود دارد. با كمال ميل، كبد غاز خشكيده با ارزني فاقد گلوتن تاريخ هاي قرمز شكر درمان و سيب دارچين ذخيره انتخاب استارت، با تركيبي فوق العاده از طعم شيرين و گوشتدار، به ذكر چند برش از كرفس تازه را از طريق آنها قطع نشده است.

 

 رستوران الهراه دبي

رستوران الهراه دبي در باب آل شمس كه داراي تپه هاي شني و محلي بسيار باشكوه است.در اين رستوران انواع غذاهاي شرقي آماده با استفاده از دستورالعمل هاي باستاني همراه با رقص و موسيقي نشان داده مي شود. به هنگام ميل غذا از تماشاي بازيگران اسب سوار و شمشير باز، حركات موزون و هنرمندان حنا لذت برده و براي ساعت‌ها سرگرم شده و اوقات خوشي خواهند داشت. به هنگام فصل تابستان قيمت نهار 275 درهم  به ازاي هر نفر تمام شب در هفته تا پايان آگوست 2017 كودكان زير 12 سال رايگان نيز مي باشد. مسافران تور دبي مي توانند از غذاهاي لذيذ اين رستوران لذت ببرند.

 

 

رستوران اي ايزوني دبي

رستوران اي ايزوني دبي داراي فضاي رويايي بسيار آرامش بخش آست. در اين رستوران شما غرق در آسمان آبي و دريا زيبا و وجود جزر و مدهاي اقيانوس و تماشاي خورشيد به هنگام غروب آفتاب شما را به وجد مي آورد.در ساحل درختان نخل  مشرف به خليج عربي است. بعد از غروب آفتاب، اين محل به مكاني زيبا و جذاب و رستوراني ايده آل تبديل مي‌شود.يك راهرويي پيچ در پيچ وجود دارد كه مارا به رستوران ميرساند. اين رستوران در دو وعده غذايي از مسافران تور دبي پذيرايي مي كند. در اين رستوران انواع غذاهاي بين المللي و انواع نوشيدني ها با بهترين طبخ در اختيار مسافران تور دبي قرار مي دهند تا مسافران دبي از اين غذاهاي خوشمزه نهايتلذت را ببرند. براي صرف نهار از ساعت 12:00 الي 15:30 و براي صرف شام از ساعت 19:00 الي 23:30 از شما عزيزان تور دبي پذيرايي مي كنند.

 

رستوران مارگو دبي

رستوران مارگو دبي تحت سر آشپز Julian Mercier مديريت مي شود كه قبلا در رستوران سه ستاره آلن دوكاس كار ميكرده است. رستوران مارگو داراي يا سالن مناسب براي استراحت و معاشرت است مه در اين رستوران انواع غذاهاي خوشمزه و لذيذ براي شما مسافران تور دبي طبخ مي كنند. اين رستوران زيبا داراي انواع كوكتل هاي خوشمزه است كه مي توانيد در تراس اين رستوران مشرف به تماشاي چشمه دبي ميل كنيد. منوي آشكار سبك جديدي از پخت و پز توسط آلن دوكاس مارگو  آموزش ديده شده است كه به طرز ماهرانه تركيبي از طعم از فرانسوي و ايتاليايي است. غذاهاي اين رستوران بي عيب و نقص است و شما مي توانيد در اين رستوران به راحتي استراحت كنيد.اين رستوران زيبا در منطقه قديمي سوق البهر قرار دارد و به راحتي قابل دسترس است. مسافران تور دبي مي توانند از غذاهاي لذيذ اين رستوران لذت ببرند.

مطالب مرتبط:                      

تور دبي تابستان 96

تور دبي تير 96

تور دبي مرداد 96 

تور دبي شهريور 96 

تور دبي پاييز 96

تور دبي مهر 96

تور دبي آبان 96 

تور دبي آذر 96 

تور دبي زمستان 96 

تور دبي دي 96 

تور دبي بهمن 96

تور دبي اسفند 96 

 تور دبي نوروز 97 

تور دبي از شيراز

تور دبي از تبريز

تور دبي از اصفهان

تور دبي از كرمانشاه

 تور دبي از مشهد

                                

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.